Analityk / Senior Analityk
Odpowiedz na ogłoszenieCześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Kogo szukamy? Do naszego działu R&D zwanego LABem poszukujemy kogoś, kto tak jak cały ten dział jara się danymi i wie, że to one napędzają ten świat. Odróżniasz HotJara od HotDoga, gdy my mówimy "dash", Ty mówisz "board" i nawet maile piszesz w tabelkach? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk.
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:- ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu. be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 6000-8000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić? - przygotowywać cykliczne raporty analityczne, oparte na narzędziach, badaniach i desk researchu - stałe raportowanie działań marketingowych i jednorazowe analizy;
- projektować logikę analityczną dla dashboardów i je tworzyć lub współtworzyć;
- poszukiwać nowych technologii analitycznych, możliwych do implementacji w Agencji i u Klientów;
- przygotowywać i przedstawiać analizy w ofertach New Business;
- przygotowywać analizy do warsztatów (ewentualne je współprowadzić);
- rozwijać ofertę analityczną LABu;
- odkrywać potencjały dla upsellu analitycznego u Klientów;
- raportować postęp prac i wspierać przy planowaniu nakładów prac dla projektów analitycznych.
Dołącz do nas, jeśli:- masz trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z wdrożeniami analityki konsumenckiej lub marketingowej;
- masz doświadczenie w researchu online, planowaniu i przygotowywaniu analiz, czy badaniach konsumenckich (np. CAWI, CATI);
- masz doświadczenie w wizualizacji danych i przygotowywaniu raportów;
- wiesz jak budować dashboardy i analizować dane w nich zawarte (np. w Power BI czy Looker);
- znasz narzędzia do analityki marketingowej (np. SoTrender, Sentione, NapoleonCat, CUX / Hot Jar, Google Analytics);
- masz świadomość możliwości analitycznych w Polsce i CEE;
- masz świadomość technologiczną pod kątem danych, analityki, MarTech;
- umiesz przedstawiać wnioski analityczne podczas prezentacji z Klientem;
- znasz MS Office i Google Docs;
- cechuje Cię wnikliwość, empatia i analityczne myślenie;
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę