Asystent / Asystentka biura
Opis stanowiska
Redagowanie i formatowanie dokumentacji
Obsługa administracyjna biura prawnego, zapewniająca efektywne funkcjonowanie oraz odpowiedni przepływ informacji
Zarządzanie systemem teleinformatycznym w relacji Klient – Kancelaria (m.in. prowadzenie i aktualizacja baz danych, tworzenie comiesięcznych raportów oraz zestawień)
Odbieranie korespondencji przychodzącej i zarządzanie wychodzącą, w tym pocztą elektroniczną
Kontrolowanie terminowego przekazywania informacji i dokumentów (odbiór, wysyłanie, rejestrowanie oraz archiwizowanie korespondencji)
Sprawna współpraca z tłumaczami, kancelariami notarialnymi, kurierami, dostawcami usług itp.
Zaopatrzanie biura w niezbędne materiały biurowe oraz artykuły spożywcze
Udzielanie wsparcia administracyjnego zespołowi prawników
Prowadzenie terminarza spotkań
Powitanie gości, organizacja spotkań, telekonferencji
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Wielozadaniowość
Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie
Punktualność i komunikatywność
Wykształcenie wyższe
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Pakiet benefitów (dofinansowanie do pakietu MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne)
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Stabilną pracę stacjonarną na pełny etat w profesjonalnym zespole
Wsparcie na stanowisku
Umowę dopasowaną do potrzeb kandydata