ASYSTENT / ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
wg potrzeb Inne wymaganiaZakres obowiązków;Budowa i analiza dokumentów prawnych w zakresie działu handlowego. Budowa profesjonalnych arkuszy Excel. Współpraca z Regionalnymi Koordynatorami Sprzedaży. Asysta współpracy Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Analiza raportów działu handlowego
Budowa prezentacji / przygotowanie konferencji. Analiza klientów działu handlowego
Wymagania;Angielski umożliwiający swobodną komunikację. Obsługa pakietu Office na wysokim poziomie. Wysoka kultura osobista
Pracodawca oferuje;Umowę o pracę na cały etat. Stałe miesięcznie wynagrodzenie. Niezbędne narzędzia do pracy mobilnej (samochód, laptop, tel. )
Pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwój kompetencji sprzedażowych. Samodzielne stanowisko i bezpośredni wpływ na wyniki biznesowe.
Przyjazną atmosferę. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmiana