💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Asystent ds. Zarządzania Sklepem
Twoje główne zadania:
- Współpraca z kierownictwem sklepu w monitorowaniu i realizacji standardów obsługi oraz jakości.
- Zarządzanie zadaniami sprzedażowymi.
- Współdziałanie w procesach zamówień i zatowarowania.
- Udział w inwentaryzacjach.
- Wsparcie pracy zespołu.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenie w handlu detalicznym w branży spożywczej.
- Umiejętność zarządzania zespołem (preferowane).
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Dobre umiejętności interpersonalne.
- Gotowość do szybkiego dopełnienia badań sanitarno-epidemiologicznych.
Oferujemy Ci:
- Umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie.
- Premie sprzedażowe i talony świąteczne.
- Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i rodziny.
- Ubezpieczenie na życie.
- Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnie rozwijającej się firmie.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę