💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Asystent/Młodszy specjalista ds. logistyki
Dla naszych Klientów, z branży logistycznej, poszukujemy asystenta/młodszegospecjalisty ds. logistyki.
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- Prowadzenie dokumentacji logistycznej - przygotowywanie, wydawanie, kontrolowanie i ewidencjonowanie dokumentów,
- Pozyskiwanie i weryfikacja poprawności danych na fakturach oraz wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących stanów magazynowych,
- Kontakt mailowy z Klientami,
- Monitorowanie terminowości dostaw,
- Wsparcie działu logistyki w bierzących zadaniach.
Aby osiągnąć sukces w tej roli od Kandydata oczekujemy:
- Zdolności analitycznegomyślenia,
- Dobrej znajomości Excel (tabele przestawne), oraz pakietu MS Office,
- Znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację (m. in. B2),
- Odpowiedzialności za powierzone zadania,
- Skrupulatności i umiejętności zwracania uwagi na szczegóły.
Oferujemy zatrudnieniew oparciu o umowę o pracę, hybrydowy tryb pracy (3 dni biuro, 2 dni HO) orazmożliwość przystąpienia do benefitów pozapłacowych (m. in. dofinansowaniedo opieki medycznej, karta sportowa).
Jeśli spodobała ci sięta Oferta, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Zastrzegamy, żeskontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przezMarszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę