ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA
odbieranie telefonów, identyfikacja spraw, łączenie rozmów
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przepływ informacji i sprawną komunikację w firmie
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier, skrzynka e-mail)
kompletowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów
organizacja spotkań, telekonferencji, podróży służbowych
obsługa wizyt gości, serwowanie poczęstunku
prowadzenie kalendarza w systemie CRM (planowanie, wyznaczanie priorytetów, rezerwacje sali konferencyjnych)
monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie/zakup artykułów spożywczych, gospodarczych oraz biurowych
obsługa komputera i urządzeń biurowych
praca z dokumentami, pisanie i korekta tekstów
tworzenie prezentacji, raportów, grafików, prowadzenie rejestrów
budowanie pozytywnego wizerunku firmyInne wymaganiaJęzyk angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, Sprawna obsługa komputera (w tym MS Office), Mile widziane doświadczenie w pracy w podobnym charaterze (np. obsługa sekretariatu, recepcji), Odpowiedzialne podejście do pełnionych obowiązków; rzetelność, wysoka kultura osobistaRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące