💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Client Onboarding Specialist
Dla naszego Klienta, międzynarodowego banku działającego w obszarze bankowości korporacyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Middle Officer - Client Onboarding
Miejsce pracy: Warszawa (model hybrydowy)
Opis stanowiska:
- będziesz osobą odpowiedzialną za administrację dokumentacji związanej z onboardingiem klientów korporacyjnych, w tym potrzebnych do procesu KYC
- będziesz wspierać bezpośrednio zespoły sprzedaży (Relationship Managerów), compliance i opracji m.in w zakresie zapewniania dokładnego i terminowego zbierania danych i dokumentów od klientów
- będziesz utrzymywać kontakt z klientami i nadzorować proces gromadzenia dokumentacji, jej digitalizacji, weryfikacji jej kompletności i ważności
-będziesz utrzymywać pozytywne relacje z działami zagranicznej centrali w celu proaktywnego rozwiązywania wszelkich kwestii
- w zakres Twoich obowiązków będą wchodzić również dodatkowe zadania związane z obszarem front office oraz wsparcie współpracowników w przygotowywaniu odpowiednich procedur
Potrzebne doświadczenie i umiejętności:
- posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte w bankowości korporacyjnej na zbliżonym stanowisku
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie minimum dobrym
- jesteś osobą charakteryzującą się komunikatywnością, bardzo dobrą organizacją pracy oraz otwartością na naukę i rozwijanie nowych umiejętności
Co oferuje nasz Klient?
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, która oferuje przestrzeń na rozwój
- szeroką perspektywę biznesową – holistyczne spojrzenie na bankowość korporacyjną
- kameralne, a zarazem międzynarodowe środowisko pracy
- unikalną atmosferę pracy opartą na dobrych relacjach, wzajemnym wsparciu, zaufaniu, otwartej komunikacji, elastyczności i dawaniu przestrzeni na wdrożenie się do pracy
- pracę w trybie hybrydowym, w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i premię roczną
- szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, vouchery lunchowe, dodatek do nauki języków, budżet na naukę/szkolenia
Co dalej?
Jeżeli jesteś zainteresowany/a tą ofertą, kliknij „Aplikuj teraz” i prześlij swoje CV. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego.
Jeżeli ta oferta nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami, a postaramy się znaleźć ofertę bardziej dopasowaną do Twojego profilu zawodowego.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Miejsce pracy: Warszawa (model hybrydowy)
Opis stanowiska:
- będziesz osobą odpowiedzialną za administrację dokumentacji związanej z onboardingiem klientów korporacyjnych, w tym potrzebnych do procesu KYC
- będziesz wspierać bezpośrednio zespoły sprzedaży (Relationship Managerów), compliance i opracji m.in w zakresie zapewniania dokładnego i terminowego zbierania danych i dokumentów od klientów
- będziesz utrzymywać kontakt z klientami i nadzorować proces gromadzenia dokumentacji, jej digitalizacji, weryfikacji jej kompletności i ważności
-będziesz utrzymywać pozytywne relacje z działami zagranicznej centrali w celu proaktywnego rozwiązywania wszelkich kwestii
- w zakres Twoich obowiązków będą wchodzić również dodatkowe zadania związane z obszarem front office oraz wsparcie współpracowników w przygotowywaniu odpowiednich procedur
Potrzebne doświadczenie i umiejętności:
- posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte w bankowości korporacyjnej na zbliżonym stanowisku
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie minimum dobrym
- jesteś osobą charakteryzującą się komunikatywnością, bardzo dobrą organizacją pracy oraz otwartością na naukę i rozwijanie nowych umiejętności
Co oferuje nasz Klient?
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, która oferuje przestrzeń na rozwój
- szeroką perspektywę biznesową – holistyczne spojrzenie na bankowość korporacyjną
- kameralne, a zarazem międzynarodowe środowisko pracy
- unikalną atmosferę pracy opartą na dobrych relacjach, wzajemnym wsparciu, zaufaniu, otwartej komunikacji, elastyczności i dawaniu przestrzeni na wdrożenie się do pracy
- pracę w trybie hybrydowym, w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i premię roczną
- szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, vouchery lunchowe, dodatek do nauki języków, budżet na naukę/szkolenia
Co dalej?
Jeżeli jesteś zainteresowany/a tą ofertą, kliknij „Aplikuj teraz” i prześlij swoje CV. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego.
Jeżeli ta oferta nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami, a postaramy się znaleźć ofertę bardziej dopasowaną do Twojego profilu zawodowego.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę