Customer Service Specialist
Zakres obowiązków:
• Obsługa klienta w 3 kanałach: telefonicznie, mailowo oraz w showroomie
• Identyfikacja potrzeb klienta i dopasowywanie właściwych rozwiązań
• Przygotowywanie ofert i wycena zleceń
• Utrzymywanie relacji posprzedażowych z klientem
• Ścisła współpraca z Managerem Showroomu i CEO w zakresie prac administracyjnych
• Prowadzenie raportów
Wymagania:
• Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe
• Znajomość branży osłon okiennych lub stolarki okiennej
• Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym
• Umiejętność planowania i organizacji pracy
• Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i wymagających
• Obsługa programów CRM – Pipedrive, ERP – Enova, Autocad (dodatkowy atut)
• Znajomość języka angielskiego min. poziom A2
Oferujemy:
• Zatrudnienie na UoP
• Pracę stacjonarną w stałych godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku
• Stałe wynagrodzenie 4000-5500 złotych netto
• Ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie grupowe
• Szkolenia m. in. sprzedażowe (standardy Upin, obsługa CRM), produktowe, techniczne, bezpośrednio u dostawców, w fabrykach
• Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, tablet, komputer)
• Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz organizacji
• Pracę w zgranym zespole
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę