💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Customer Service Specialist
Dla naszego klienta, globalnego producenta wyrobów chemicznych, poszukujemy obecnie kandydata/tki na stanowisko Customer Service Specialist.
W nowej roli dołączysz do działu Obsługi Klienta / Zarządzania zamówieniami. Do Twoich głównych zadań w powyższej roli będzie należała komunikacja w sprawach bieżących z klientami zarówno polsko- jak i anglojęzycznymi, w kontekście zapytań związanych z zamówieniami. W zakres odpowiedzialności w tej roli wchodzi również obsługą zamówień od klientów. Komunikacja w niniejszej roli w głównej mierze będzie odbywała się za pośrednictwem maila, natomiast może pojawiać się również kontakt telefoniczny.
Od kandydatów oczekujemy minimum 2-letniego doświadczenia w pokrewnej roli związanej z pracą biurową, obsługą klienta lub zarządzaniem zamówieniami. W powyższej roli, wymagana jest również znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2, który umożliwi swobodną komunikację oraz płynne odpowiadanie na zapytania mailowe. Konieczna jest również znajomość pakietu MS Office, natomiast znajomość systemu SAP, będzie traktowana jako atut.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów (platforma Motivizer) oraz zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę, na pół etatu. Na przestrzeni pierwszych trzech miesięcy, praca będzie odbywała się w modelu stacjonarnym, w biurze zlokalizowanym w Janikowie. Natomiast po okresie wdrożeniowym jest możliwość pracy w modelu hybrydowym – 2 dni home Office, 3 dni stacjonarnie. Gwarantujemy szybki i hybrydowy proces rekrutacji.
Co powinieneś zrobić? W nowej roli dołączysz do działu Obsługi Klienta / Zarządzania zamówieniami. Do Twoich głównych zadań w powyższej roli będzie należała komunikacja w sprawach bieżących z klientami zarówno polsko- jak i anglojęzycznymi, w kontekście zapytań związanych z zamówieniami. W zakres odpowiedzialności w tej roli wchodzi również obsługą zamówień od klientów. Komunikacja w niniejszej roli w głównej mierze będzie odbywała się za pośrednictwem maila, natomiast może pojawiać się również kontakt telefoniczny.
Od kandydatów oczekujemy minimum 2-letniego doświadczenia w pokrewnej roli związanej z pracą biurową, obsługą klienta lub zarządzaniem zamówieniami. W powyższej roli, wymagana jest również znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2, który umożliwi swobodną komunikację oraz płynne odpowiadanie na zapytania mailowe. Konieczna jest również znajomość pakietu MS Office, natomiast znajomość systemu SAP, będzie traktowana jako atut.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów (platforma Motivizer) oraz zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę, na pół etatu. Na przestrzeni pierwszych trzech miesięcy, praca będzie odbywała się w modelu stacjonarnym, w biurze zlokalizowanym w Janikowie. Natomiast po okresie wdrożeniowym jest możliwość pracy w modelu hybrydowym – 2 dni home Office, 3 dni stacjonarnie. Gwarantujemy szybki i hybrydowy proces rekrutacji.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę