💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
CZYNNOŚCI OPIEKUNA KLIENTA (NR 2463)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami i pracownikami, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w celu porozumiewania się się z cudzoziemcami, praca z dokumentami, rozwiązywanie problemów pracowników, przekazywanie dokumentów pracownikom oraz udzielanie wszelkiej pomocy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Inne wymaganiagotowość do pracy w nienormowanych godzinach pracy (4, 8 lub 12 h) i w systemie zmianowym
komunikatywna znajomość języka angielskiego w celu porozumiewania się z cudzoziemcami
empatiaRodzaj zatrudnieniaUmowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługZmianowoscnie dotyczyJezykiangielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowanyWyksztalceniabrak lub niepełne podstawowe