DORADCA DS. WYNAJMU (DOM STUDENTA ZEUS)
bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientówe zgodnie ze standardami firmy, obsługa rezerwacji, podpisywanie umów najmu, współpraca z uczelniami wyższymi, stowarzyszeniami skupiającymi studentów, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze, bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych, dbanie o serwisurządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy irp. , współpraca z zarządcami budynku i serwisem technicznym, dbanie o wizerunek firmy; estetykę stanowiska recepcji, przestrzeni wspólnych, nadzór nad odwiedzinami w domu studenckim, wypożyczanie sprzętu i kluczy do salek pomieszczeń ogólnego użytku i prowadzenie związanej z tym ewidencji , podejmowanie interwencji i współpraca z ochroną zewnętrzną, w przypadku wystąpienia awarii wzywanie odpowiednich służb, współpraca z kurierami, inne czynności wg poleceń kierownika domu studenckiegoInne wymaganiabiegła znajomość języków obcych, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dyspozycyjnośćRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką godzinowąZmianowoscdwie zmianyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)