DYREKTOR SPRZEDAŻY RYNKU CHIŃSKIEGO
tworzenie, wdrażanie i realizowanie strategii sprzedażowej przedsiębiorstwa; tworzenie planów i kontrolowanie działań operacyjnych dla działu sprzedaży; planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, współpraca z zarządem firmy oraz innymi działami firmy, w tym działem produkcji, serwisantami, działem marketingu itp. w zakresie realizacji zadań sprzedażowych; ustalanie celów i zadań dla pracowników działu sprzedaży; planowanie zasobów kadrowych dla działów sprzedaży; koordynowanie, monitorowanie i rozliczanie pracy zespołowej i indywidualnej zespołu sprzedaży; tworzenie motywacyjnego systemu wynagradzania pracowników działu sprzedaży; dbanie o doskonalenie zawodowe pracowników działu sprzedaży, w tym przeprowadzanie szkoleń produktowych i szkoleń z zakresu efektywnych technik sprzedażyRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykichiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)