Ekspert ds. identyfikacji wizerunkowej
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości. na czas nieokreślony
Departament Marketingu
Na co dzień w naszym zespole:
- określasz systemowe rozwiązania w zakresie identyfikacji wizerunkowej Banku i podmiotów Grupy Kapitałowej Banku oraz nadzorujesz ich stosowaniem,
- projektujesz, opiniujesz nośniki identyfikacji wizerunkowej i prezentacji Banku oraz Grupy Kapitałowej Banku,
- aktualizujesz Księgi Tożsamości PKO Banku Polskiego oraz szczegółowe rozwiązania określające standardy nośników identyfikacji,
- weryfikujesz materiały reklamowe dot. kampanii produktowych i wizerunkowych Banku pod względem poprawności identyfikacji wizualnej Banku oraz Grupy Kapitałowej Banku,
- weryfikujesz projekty, materiały reklamowe partnerów przedsięwzięć marketingowych Banku, w szczególności pod kątem prawidłowej ekspozycji logo Banku,
- opiniujesz materiały związane z działalnością Banku, będące nośnikami identyfikacji wizerunkowej Banku,
- uczestniczysz w pracach grup, zespołów zadaniowych i zespołów projektowych realizujących zadania, gospodarujesz środkami przeznaczonymi na realizację zadań związanych z identyfikacją wizerunkową Banku,
- sporządzasz umowy i zamówienia dotyczące realizacji projektów,
- prowadzisz dokumentację we współpracy z podmiotami zewnętrznymi pracującymi na rzecz Banku w ramach realizowanych zadań,
- współpracujesz z komórkami organizacyjnymi Banku oraz agencjami współpracującymi z Bankiem w zakresie projektów identyfikacji wizerunkowej.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wiedzę i doświadczenie w zakresie pracy agencji reklamowej, brandingowej, interaktywnej (prowadzenia negocjacji kosztorysów, zakresu prac, dostosowanie przekazywania zleceń do specyfiki poszczególnych agencji, znajomość organizacji pracy, specyfiki),
- znasz programy graficzne Adobe (InDesign, Illustrator, Photoshop) a także MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
- potrafisz tworzyć szablony MS Office (prezentacji PowerPoint, dokumentów Word i Excel), HTML3.
- posiadasz wiedzę w zakresie projektowania (stosowanych rozwiązań graficznych) znaków towarowych, materiałów reklamowych, serwisów transakcyjnych, aplikacji mobilnych serwisów www itp. ,
- wiesz jak tworzyć materiały w html (mailingi), grafiki na potrzeby Internetu oraz materiały do druku,
- masz ogólną wiedzę dot. udzielania licencji do znaków towarowych innym podmiotom współpracującym z Bankiem.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę