💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
HR & Administration Coordinator
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy kandydatów do działu HR na stanowisko HR & Administration Coordinator (miejsce pracy to Małaszewicze, woj lubelskie)
Oczekujemy
- swobodnej komunikacji w języku angielskim (poziom B2/C1)
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
- znajomości programu Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- doświadczenia w pracy z systemem ERP,
- praktycznej znajomości przepisów prawa, BHP i ubezpieczeń w stopniu pozwalającym na doradztwo managerom.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Oferujemy
- umowę o pracę na stałe,
- pracę hybrydową 2 dni z biura, 3 dni z domu.
- pracę w międzynarodowej firmie z siedzibą w Madrycie,
- możliwość zdobywania cennego doświadczenia i poznania nowoczesnych narzędzi,
- kameralny zespół, który będzie wspierał Cię w pierwszych krokach,
- lekcje języka angielskiego finansowane przez klienta.
Zadania
- nadzorowanie procesów rekrutacji i selekcji,
- onboarding nowych pracowników i zapewnianie im stałego wsparcia,
- obsługa umów o pracę we współpracy z radcami prawnymi,
- koordynowanie listy płac dla polskich biur (4) z pomocą zewnętrznego dostawcy,
- prowadzenie rejestru urlopów, zwolnień, innych płatnych nieobecności oraz nadgodzin, w tym ich raportowanie co miesiąc,
- zarządzanie benefitami: w tym samochodami służbowymi, ubezpieczeniem zdrowotnym, kartami lunchowymi itp. ,
- zarządzanie odzieżą roboczą, w tym zamawianie czy wydawanie dla nowych pracowników,
- organizowanie, śledzenie i raportowanie szkoleń, ocen pracowniczych,
- wspieranie komunikacji wewnętrznej w Polsce pomiędzy pracownikami a HR czy managerami,
- pełnienie funkcji głównej osoby kontaktowej dla pracowników w sprawach związanych z HR (36 osób),
- koordynowanie fakturowania z klientami, dostawcami i działem administracyjnym w Madrycie,
- pomoc w zatwierdzaniu faktur i monitorowanie błędów - ewentualnie ich wyjaśnianie,
- wsparcie zarządzania umowami z dostawcami i relacjami z klientami, polisami ubezpieczeniowymi,
- przygotowywanie raportów zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi i procedurami.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę