💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
HR Manager with German
Responsibilities:
- Lead the HR team to support approximately 120 employees at the site
- Responsible for the HR area of international sites
- Responsible for the full range of HR activities
- Development of new strategies in the areas of remuneration, personnel development and personnel marketing
- Drafting and negotiation of company agreements
- Participation in and partly independent management of national and international HR projects to implement HR strategy and policies
- Advising and supporting employees and managers on all HR, labour law and collective bargaining issue
- Implementing restructuring measures
- Experience in working as HR Manager
- Very good written and spoken German and English
- Management experience (leading a team)
- Knowledge of HR management processes and project management skills
- Experience in actively supporting change management processes
- Excellent knowledge of Microsoft Office package
- Very good knowledge of industrial relations and labour law
- Communication and negotiation skills
- Experience of working with works councils
- Degree in Human Resources, Business Psychology or Business Administration
- Working from Monday to Friday
- Financial bonuses and package of benefits
- International environment
- Office in KRAKÓW
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę