Informatyk – Help Desk
Informatyk – Help Desk
Twój zakres obowiązków
- Udzielanie pierwszej linii wsparcia użytkownikom pracującym lokalnie oraz zdalnie (HelpDesk IT).
- Konfiguracja stanowisk pracy, w tym komputerów, peryferii i aplikacji.
- Instalacja oprogramowania oraz jego aktualizacja.
- Obsługa systemu inwentaryzacyjnego, w tym prowadzenie rejestru sprzętu firmowego przekazanego pracownikom.
- Współpraca z dynamicznym zespołem.
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11, w tym instalacja i konfiguracja.
- Umiejętność rozwiązywania problemów z sieciami komputerowymi, w tym bezprzewodowymi.
- Umiejętność obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego oraz urządzeń mobilnych.
- Umiejętność świadczenia zdalnego wsparcia technicznego (HelpDesk IT).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej.
- Znajomość usługi MS 365 na poziomie umożliwiającym świadczenie wsparcia technicznego użytkownikom (w zakresie pakietu Office i poczty Exchange)
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne do pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista i umiejętność nawiązywania relacji.
- Wykształcenie informatyczne.
- Doświadczenie w roli helpdesk lub wsparcie IT.
- Umiejętność serwisowania sprzętu, w tym laptopów, komputerów stacjonarnych i drukarek.
- Znajomość zagadnień związanych z systemami ERP.
- Znajomość podstaw systemów Windows Server.
- Znajomość rozwiązań chmurowych.
- Znajomość ERP Enova 365.
- Umiejętność konfiguracji i zarządzania VPN.
- Znajomość administracji bazami danych MS SQL Server.
- Znajomość tworzenia i zarządzania sieciami komputerowymi.
- Znajomość z zakresu bezpieczeństwa systemów IT
To oferujemy
- W Audiofonie doceniamy naszych pracowników: również Tobie zapewnimy atrakcyjny system premiowy.
- Otrzymasz od nas niezbędne narzędzia pracy.
- Jeśli lubisz aktywność fizyczną i dbasz o dobrą formę, mamy dla Ciebie Kartę Multisport. W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych programów dofinansujemy Ci wyjazd na wakacje lub wyjście np. do kina lub teatru. Jeśli jesteś rodzicem, dofinansujemy opiekę nad dzieckiem. Na święta otrzymasz od nas kartę przedpłaconą ? I to nie wszystko, co przygotowaliśmy dla Ciebie! Zapewnimy Ci naprawdę atrakcyjny pakiet benefitów!
- Stawiasz, podobnie jak my, na ciągły rozwój? Zapewnimy Ci udział w szkoleniach, webinariach; wsparcie trenerów wewnętrznych; platformę szkoleniową, blog branżowy i udział w wielu ciekawych projektach.
- Szukasz pracy, która ma SENS? Pracując razem z nami weźmiesz udział w realizacji naszej misji, jaką jest pomoc osobom niedosłyszącym: Pomagamy słyszeć lepiej!
- Świetna atmosfera w pracy jest dla nas niezwykle ważna! U nas poznasz ciekawych ludzi pełnych pasji.
- A jeśli zależy Ci na tym, by mieć wolne weekendy, gwarantujemy Ci stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku. Sobota i niedziela to u nas czas wolny od pracy!
- Wydaje Ci się, że pasujesz do nas idealnie? ? Nie zwlekaj i dołącz do nas!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę