💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Inspektor
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami
Biuro Obsługi Urzędu Oddział Inwestycji i Administracji
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1.Gospodaruje nieruchomościami w zakresie:
- przygotowuje i zawiera umowy związane z oddawaniem w najem, użycza lub dzierżawi obiekty własne i lokale innym jednostkom lub osobom wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód,
- przygotowuje i zawiera umowy związane z najmowaniem lokali na potrzeby własne urzędu,
- 2. Administruje budynki i lokale Urzędu, a w szczególności:
- rozlicza opłaty, wynikające z zawartych umów najmu, użyczenia lub dzierżawy- wnioskuje do Oddziału Księgowości o naliczenie obciążeń wynikających z w/w umów,
- 3. Prowadzi sprawy związane z:
- obliczaniem wysokości oraz regulowaniem należności z tytułu podatków od nieruchomości,
- ponoszeniem opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Analizuje koszty utrzymania poszczególnych nieruchomości Urzędu oraz udział w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu kosztów eksploatacyjnych przypadających na Urząd i na poszczególnych użytkowników obiektów podlegających Urzędowi oraz uczestniczy w planowaniu wydatków w zakresie ponoszenia opłat wynikających z zawarcia umów,
- Prowadzi ewidencję nieruchomości Urzędu oraz ewidencję umów dot. nieruchomości przekazanych w najem, użyczenie lub dzierżawę
- Sporządza dokumenty statystyczne GUS w zakresie realizowanych obowiązków,
- Zastępstwo na stanowisku ds. rozliczania nieruchomości oraz uczestniczy w zespołach spisowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów:
- Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego w wymaganym zakresie,
- Ustawy o służbie cywilnej,
- Biegła obsługa pakietu Office,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Samodzielność i kreatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
- wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, inne
- Przeszkolenie w zakresie administrowania nieruchomościami
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub poźniej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę