Inspektor
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi administracyjno-kancelaryjnej
w Wydziale Komunikacji Społecznej
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi rejestry kancelaryjne, ewidencjonuje pisma wpływające i wychodzące, rozdziela korespondencję wśród pracowników oraz obsługuje pocztę elektroniczną.
- Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Naczelnikowi Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
- Redaguje pisma na polecenie Naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
- Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
- Prowadzi obsługę kancelaryjną zespołów obsługiwanych przez sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
- Prowadzi obsługę SWOP- Systemu Wspomagania Obsługi Policji.
- Archiwizuje i przekazuje dokumenty spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej
- Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjnej
- Znajomość przepisów Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista i umiejętność organizacji pracy własnej
- Dyspozycyjność, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe o kierunku administracja lub prawo
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-04
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Warunki pracy
- Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę