Inżynier wsparcia Klientów Global Cloud
technologies-expected :
- Microsoft Azure
- AWS
- Google Cloud Platform
- Google Workspace
responsibilities :
- Wsparcie technologiczne klientów w architekturze rozwiązań biznesowych z rozwiązań chmurowych Microsoft Azure lub Google lub AWS.
- Realizacja usług zarządzalnych i migracji dla klientów
- Udział w procesach Solution Assessment.
- Doradztwo w zakresie usług chmurowych oraz monitorowanie i optymalizacja istniejącej infrastruktury klienta.
- Zarządzanie technologiczne projektami z udziałem klienta i zespołu technicznego Beyond.pl.
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów, w oparciu o najwyższe standardy obsługi
- Pierwsza linia kontaktu z działami technicznymi dostawców globalnych
- Wsparcie biznesowe dla działu sprzedaży, prowadzenie szkoleń, mentoring zespołu i transfer wiedzy w organizacji.
requirements-expected :
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w roli technicznej w obszarze rozwiązań chmurowych.
- Wiedza i doświadczanie praktyczne w przygotowaniu architektury jednej z platform: Microsoft Azure, Google Cloud Platform, Google Workspace lub AWS.
- Bardzo dobra administracyjna znajomość wybranej platformy chmurowej oraz gotowość do poznawania kolejnych rozwiązań.
- Doświadczenie w projektach migracyjnych do platform chmurowych.
- Znajomość narzędzi zarządzania (Powershell, Bash, JSON)
- Swobodny poziom komunikacji biznesowej w języku angielskim.
- Szybkie przyswajanie wiedzy.
- Orientacja na potrzeby biznesowe a nie wyłącznie technologiczne
- Kreatywne podejście do problemów, umiejętność myślenia analitycznego.
offered :
- Pracę w wymiarze pełnego etatu w dynamicznie rozwijającej się firmie w sektorze IT, w zespole unikalnego partnera Microsoft, oferującego rozwiązania hybrydowe.
- Pracę hybrydową z przewagą pracy zdalnej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
- Rozwój zawodowy, w tym szkolenia i certyfikacje w obszarze Microsoft Cloud oraz innych technologiach.
- Wymianę wiedzy i poszerzenie jej o kolejne rozwiązania.
- Samodzielność w działaniu i realny wpływ na strategię firmy.
- Bogaty pakiet socjalny (w tym Multikafeteria i lekcje języka angielskiego).
- Indywidualny fundusz szkoleniowy, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Przyjazne środowisko pracy i niezbędne narzędzia.
- Pracę z nowoczesnymi technologiami hybrydowymi łączącymi rozwiązania Microsoft z technologiami dostępnymi w centrach danych Beyond.pl
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- gry wideo w pracy
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- pikniki rodzinne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę