IT HelpDesk
technologies-expected :
- Active Directory
responsibilities :
- Reagowanie na zgłoszenia użytkowników
- Obsługa zgłoszeń IT w systemie
- Przygotowywanie nowych stanowisk komputerowych, terminali mobilnych, drukarek, telefonów oraz ich serwisowanie i aktualizacja
- Instalacja nowych stanowisk komputerowych z obsługą sieci LAN / WiFi
requirements-expected :
- Dobra znajomość systemów Windows (7, 8, 10, 11)
- Dobra znajomość pakietu MS Office pozwalająca na wsparcie użytkownika – Outlook, Excel
- Znajomość i praca w środowisku Active Directory
- Znajomość zagadnień sieciowych (VLAN, DHCP, Routing, DNS)
- Dobry zmysł w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów
- Umiejętności diagnostyki i serwisowania sprzętu (komputery, drukarki, telefony)
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów Linux
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
- Dobre umiejętności interpersonalne, nienaganna kultura osobista pracy
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
offered :
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie oraz w dynamicznym zespole
- Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wykonywanej pracy
- Program poleceń pracowniczych
benefits :
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- program rekomendacji pracowników
- Medicover Sport
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę