IT Service Desk Specialist/ Specjalista ds. wsparcia IT
Odpowiedz na ogłoszenieZakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia technicznego pracownikom na miejscu i zdalnie (100+ stanowisk)
- Przygotowanie, instalacja i konfiguracja sprzętu (OS Windows 10/11, MacOS/iOS i Android) oraz oprogramowania
- Obsługa zgłoszeń związanych z nadawaniem uprawnień dla użytkowników systemów wewnętrznych
- Zamawianie sprzętu IT niezbędnego do pracy użytkowników
- Prowadzenie ewidencji zasobów IT
Nasze oczekiwania:
- Minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i MacOS
- Umiejętność diagnozowania i naprawy problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
- Znajomość oprogramowania biurowego w stopniu pozwalającym na rozwiązywanie problemów użytkowników
- Znajomość środowiska Azure Active Directory
- Mile widziane doświadczenie związane z usługami Google Workspace, Microsoft 365
- Zapał do samodzielnego zdobywania wiedzy i poszukiwania rozwiązań
- Umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i skuteczna komunikacja
- Skrupulatność, terminowość i sumienność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko, realny wpływ na prowadzone projekty
- Pracę głównie stacjonarną (biuro przy ul. Cybernetyki)
- Pakiet benefitów – Enel-Med, Multisport, lekcje języka angielskiego
- Swobodną i przyjazną atmosferę w zespole
- Możliwość przychodzenia do biura z psem
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę