IT Support Specialist
Misją LOTAMS jest oferowanie usług najwyższej jakości poprzez wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z najwyższymi standardami, by zapewnić niezawodność operacji lotniczych i bezpieczeństwo pasażerom.
Obowiązki na stanowisku:
- Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów;
- Obsługa systemu Helpdesk;
- Obsługa systemu SDK;
- Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT;
- Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki;
- Projektowanie oraz modernizowanie sieci informatycznych.
Nasze wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku;
- Dobra znajomość systemów Windows 10 oraz Windows 11;
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office 365;
- Znajomość systemu AD;
- Podstawowa znajomość budowy oraz zasad działania komputera i drukarki, a także umiejętność usuwania prostych usterek;
- Znajomość protokołu TCP/IP oraz znajomość urządzeń sieciowych;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych;
- Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym Multisport, LUXMED;
- Preferencyjne ceny biletów lotniczych;
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych;
- Elastyczne formy zatrudnienia.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę