💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Key Account Manager
Odpowiedz na ogłoszenieCześć!
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która zadba o rozwój rynku na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz warmińsko mazurskiego. W roli Key Account Managera Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie całości procesu sprzedażowego od budowania własnej bazy potencjalnych klientów po wdrażanie usługi.
Więcej informacji o pracy w SmartLunch możesz znaleźć na naszym blogu.
To oferujemy- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rozbudowany system wynagrodzenia uzależniony od wyników i zaangażowania w pracę (8030 zł brutto podstawy + premia jakościowa + system prowizyjny)
- Dostęp do niezbędnych narzędzi m. in. samochód służbowy, telefon, laptop, również do użtku prywatnego
- Pracę w systemie zdalnym z cyklicznymi spotkaniami w centrali we Wrocławiu
- Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków oraz karta lunchowa
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
- Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- Dzień wolny z okazji urodzin
- Udział w spotkaniach integracyjnych
- Premię za polecenie kandydatów do pracy
- Elastyczne godziny pracy
Twój zakres obowiązków- Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów)
- Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie
- Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami
- Analiza i monitorowanie potencjału rynku, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu na podległym terenie (w zależności od wojej lokalizacji: województwo kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie, województwo świętokrzyskie lub województwo mazowiecki)
- Bieżące raportowanie aktywności oraz swojej pracy w systemie CRM (HubSpot)
Twój zakres obowiązków- Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów)
- Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie
- Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami
- Analiza i monitorowanie potencjału rynku, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu na podległym terenie (w zależności od wojej lokalizacji: województwo kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie, województwo świętokrzyskie lub województwo mazowiecki)
- Bieżące raportowanie aktywności oraz swojej pracy w systemie CRM (HubSpot)
Nasze wymagania- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym w sprzedaży B2B
- Gotowość do budowania długoterminowych relacji z Klientami
- Umiejętność pracy w zespole i bardzo dobra komunikacja z innymi członkami zespołu
- Czynne prawo jazdy kategorii
Mile widziane
- Doświadczenie w sprzedaży do działów HR będzie dodatkowym atutem
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę