Kierownik Działu Marketingu
Kierownik Działu Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa.
- Planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy.
- Planowanie i realizacja założeń komunikacji z klientem oraz kampanii w mediach.
- Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym.
- Monitoring i analiza rynku, działań konkurencji dostosowanie strategii marketingowej do zmian zachodzących na rynku.
- Nadzór nad wydrukami foli oraz opakowaniami kartonowymi.
- Udział w Targach Międzynarodowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe.
- Doświadczenie na tym stanowisku.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Doskonała organizacja pracy własnej.
- Umiejętność myślenia strategicznego oraz nastawienie na osiąganie założonych celów.
- Prawo jazdy kategorii „B”.
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość dalszego rozwoju.
- Pakiet socjalny.
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń.
Zastrzegamy sobie odpowiedź na wybrane oferty.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę