💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Kierownik Jakości Nowych Uruchomień
MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145
Kierownik Jakości Nowych Uruchomień
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad całym procesem wdrażania nowych projektów i produktów z perspektywy jakości.
- Opracowywanie i wdrażanie standardów jakościowych oraz wymagań jakościowych na etapie nowych uruchomień.
- Udział w procesach zatwierdzania nowych produktów
- Wdrażanie i monitorowanie wskaźników jakościowych
- Nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi w przypadku stwierdzonych niezgodności jakościowych.
- Zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami jakościowymi oraz normami branżowymi.
- Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za jakość w ramach nowych uruchomień.
- Przeprowadzanie szkoleń z zakresu nowych standardów i procedur jakościowych dla zespołów produkcyjnych oraz inżynierskich.
- Monitorowanie efektywności działań zespołu jakościowego oraz wprowadzanie usprawnień w obszarze zarządzania jakością.
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji związanej z systemem jakości na etapie nowych uruchomień.
- Nadzór nad procesem zatwierdzania pierwszych próbek i sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami
- Analiza wyników jakościowych nowych produktów i raportowanie do kadry zarządzającej.
- Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy oraz opracowywanie strategii zapobiegawczych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 3-5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem jakością, szczególnie w obszarze nowych uruchomień, wdrażania nowych produktów lub projektów.
- Praktyczna znajomość narzędzi jakości
- Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, motywowania pracowników oraz koordynowania działań w wielodyscyplinarnych zespołach.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Nasz Klient oferuje:
- Możliwość rozwoju zawodowego u światowego lidera w swojej branży
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Pakiet benefitów socjalnych
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę