💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Kierownik kancelarii tajnej
Komenda Powiatowa Policji w Lwówku Śląskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Kierownik kancelarii tajnej
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi ewidencje dokumentów niejawnych
- nadzoruje obieg dokumentów i organizuje pracę kancelarii tajnej
- prowadzi archiwum jednostki
- pełni funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
- prowadzi okresowe kontrole dokumentów niejawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania ich w praktyce
- Obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie ochrony informacji niejawnych
- wykształcenie: wyższe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-09
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Lwówku Śląskim
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku
- urząd dostosowany do zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę