Kierownik Projektów IT
technologies-expected :
- Jira
- Confluence
- MS Project
responsibilities :
- całościowo prowadzisz projekty multiobszarowe na styku IT i biznesu zgodnie z ustalonymi standardami,
- przygotowujesz, weryfikujesz i odpowiadasz za dokumentację zarządczą w projektach (w szczególności terminowość, budżet, harmonogram),
- planujesz i nadzorujesz pracę zespołu projektowego,
- raportujesz status prowadzonych projektów w organizacji,
- zarządzasz ryzykiem związanym z realizacją projektu.
requirements-expected :
- posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w obszarze IT w roli kierownika projektu,
- potrafisz zarządzać zespołem projektowym,
- znasz metodyki realizowania projektów informatycznych,
- korzystasz z narzędzi typu: Jira, Confluence, MS Project,
- posiadasz umiejętności analitycznego myślenia i szybkiego przyswajania wiedzy,
- masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne, informatyczne, ekonomiczne),
- jesteś samodzielny/a i kreatywny/a w rozwiązywaniu problemów.
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- program emerytalny
- preferencyjne pożyczki
- firmowa biblioteka
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę