Kierownik Sklepu w placówce Sieci Delfin
Odpowiedz na ogłoszenieOpis
✨ Sieć Delfin to polski pracodawca z dużym potencjałem rozwojowym. Na mapie mamy już 10 placówek handlowych i szykujemy się na kolejne lokalizacje. Od ponad 20 lat działamy na rynku i oferujemy zatrudnienie dla lokalnej społeczności. Tworzymy zgrane zespoły na placówkach handlowych. Stawiamy na pozytywne relacje w codziennej pracy. Na każdym kroku dzielimy się wiedzą branżową i dobrymi praktykami. Dołącz do nas!
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU w placówce Sieci Delfin
wynagrodzenie - (min. 5300 - 7500 zł brutto/miesięczne);uop
praca w godzinach: 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku, stacjonarna
NASZE OCZEKIWANIA:
- umiejętne zarządzanie placówką spożywczą oraz pracownikami - zgodnie z prawem i standardami firmy,
- staranne wykonywanie czynności administracyjnych, związanych z działalnością sklepu (back office),
- zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
- profesjonalne delegowanie zadań dla zespołu pracowników,
- ścisła współpraca z osobami zarządzającymi sprzedażą, biurami oraz z Zarządem Spółki.
SZUKAMY KOGOŚ, KTO:
- dysponuje min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na placówce handlowej (branża spożywcza) - warunek konieczny,
- orientuje się i lubi pracować z planami oraz ma wiedzę z tematyki zarządzania towarami,
- wie jak zmotywować do działania swoich współpracowników i utrzymać motywację na odpowiednim poziomie,
- posiada zdolności liderskie oraz umiejętności pracy w zespole,
- potrafi wykazać się zaangażowaniem i dążeniem do realizacji wyznaczonego celu.
POSZUKIWANIE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI:
- minimum wykształcenie średnie,
- znajomość programu użytkowego do zamawiania towaru (np. PC Market),
- podstawowa znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word) oraz obsługa urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- pozytywne usposobienie,
- umiejętność budowania relacji w życzliwej atmosferze,
- odpowiedzialna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji,
- godne reprezentowanie firmy i dbanie o wizerunek pracodawcy.
PAKIET NA START:
- umowa o pracę od pierwszego dnia,
- praca w polskiej firmie z tradycjami,
- atrakcyjne zarobki: wynagrodzenie + premie, ciekawe programy motywacyjne,
- benefity: upominki świąteczne, paczki okolicznościowe, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie,
- profesjonalne wprowadzenie w zakres obowiązków na każdym etapie zatrudnienia + wsparcie dedykowanego opiekuna,
- możliwość udziału w programach rozwojowych: ABC Kierownika, warsztaty rozwojowe z komunikacji i zarządzania kapitałem ludzkim.
Zapraszamy do współpracy.
Porozmawiajmy o nowych możliwościach na Twój rozwój w naszej organizacji.
Czekamy na zgłoszenia.
Etapy rekrutacji:
1. Telefoniczny kontakt rekruterki Magdy i krótki wywiad.
2. Spotkanie osobiste z Koordynatorem ds. Sieci w siedzibie firmy w Nowej Wsi (koło Kęt).
3. Informacja zwrotna dla kandydata: zaproszenie do współpracy lub podziękowanie za udział w rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę