💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Kierownik Sprzedaży
Odpowiedz na ogłoszenieMiejsce wykonywania pracy: woj. pomorskie
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie ciągłości działania sklepów w sieci agencyjnej zgodnie ze standardami firmy,
- Bieżący monitoring oraz kontrola sklepów zgodnie z procedurami i przy użyciu narzędzi operacyjnych obowiązujących w spółce, w tym wykonywanie i rozliczanie inwentaryzacji cząstkowych wg procedur obowiązujących w spółce oraz uczestnictwo w inwentaryzacjach całościowych wg wskazań przełożonego,
- Kontrola procesów technologicznych i magazynowych punktów z ofertą bistro oraz kontrola przestrzegania zasad bezpieczeństwa żywności,
- Bieżąca analiza wyników działań kontrolnych (w tym wyników inwentaryzacji, cząstkowych i całościowych), mających na celu minimalizację ubytków towarowych i gotówkowych w PSD oraz optymalizację stanów magazynowych w sklepach
- Analiza raportów i podejmowanie interwencji w razie nieprawidłowości,
- Udział w działaniach determinujących funkcjonowanie sklepów, takich jak: otwarcia, zamknięcia, przebudowy, zatowarowania, roztowarowania,
- Bieżące wsparcie merytoryczne agentów w obszarze funkcjonowania sklepów, jakości obsługi działań prosprzedażowych oraz obsługi systemów operacyjnych funkcjonujących w sieci agencyjnej,
- Realizacja programów i działań prosprzedażowych w tym: programów promocyjnych, akcji marketingowych, zmian layoutów, konkursów, oraz działania związane z podnoszeniem jakości obsługi klienta i maksymalizacji działań „tajemniczego klienta”,
- Budowanie właściwego wizerunku firmy.
Nasze wymagania
- Wykształcenie min. średnie.
- Posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kat. B
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość narzędzi pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel
- Gotowość do częstych podróży służbowych w ramach mikroregionu
- Umiejętność współpracy w grupie, kreatywność, zaangażowanie
- Umiejętności przywódcze oraz managerskie
- Nastawienie na osiąganie celów
- Znajomość branży FMCG
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- System premiowy uzależniony od realizacji celów
- Samochód służbowy
- Prywatną opiekę medyczna
- Dofinansowanie do karty Multisport
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę