Konsultant ds. Obsługi infolinii sklepu z art. dla dzieci.
Największe Call Center w Polsce poszukuje Kandydatów na stanowisko Pracownika Biura Obsługi Klienta w ramach prestiżowego projektu realizowanego dla międzynarodowej sieci sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci w siedzibie w Łodzi.
Miejsce pracy: Łódź
W ramach współpracy będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę sklepu internetowego,
- obsługę połączeń przychodzących,
- procesowanie zgłoszeń mailowych,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania:
- mile widziany status ucznia/studenta,
- dyspozycyjność na pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pracy (;trwa 8 dni w godzinach 10-16);,
- dyspozycyjności min. 25h w tygodniu (;jesteśmy otwarci 7 dni w tygodniu w godzinach 8-21);.
Twoje zaangażowanie wynagradzamy:
- gwarantowanym wynagrodzeniem godzinowym,
- atrakcyjną premią uzależnioną od efektów Twojej pracy,
- pakietem szkoleń produktowych oraz z zakresu Obsługi Klienta,
- świetną atmosferą pracy w młodym zespole!
Zapraszamy!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę