Konsultant ds. obsługi klienta
- Obsługa połączeń wychodzących, zarówno głosowych jak i wideo.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Personalizacja ofert sprzedażowych.
- Dokładne wprowadzanie informacji do systemu CRM.
- Biegła znajomość języka polskiego (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
- Przynajmniej półroczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Atencja w zarządzaniu danymi.
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę/zlecenie.
- Stałe wynagrodzenie plus bonus.
- Elastyczne godziny pracy.
- Komfortowe miejsce pracy w centrum.
- Szkolenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, MyBenefit, ubezpieczenie), przy umowie o pracę.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę