Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim - Service Desk
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim - Service Desk
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
- udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym.
Nasze wymagania
- bardzo dobrze/dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny),
- wykazujesz się inicjatywą w działaniu,
- posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie,
- chcesz i lubisz pomagać innym,
- masz dużą determinację ukierunkowaną na rozwiązywanie problemów,
- łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne,
- swobodnie pracujesz z komputerem.
To oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie za pracę,
- pracę z językami obcymi w międzynarodowym środowisku,
- udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń,
- szansę na rozwój i szybką możliwość awansu w strukturach firmy,
- dostęp do prywatnej służby zdrowia Luxmed,
- program MultiSport (karnety sportowe),
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do długiego urlopu, dofinansowanie do zakupu szkieł korekcyjnych),
- dodatkowe świadczenia dla Pracowników w okolicach Świąt,
- możliwość finansowego wsparcia przy relokacji,
- możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych (bonus finansowy za polecenie kandydata),
- najlepszą kawę w okolicy :)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę