Koordynator ds. Zarządzania i Bezpieczeństwa Nieruchomości
Koordynator ds. Zarządzania i Bezpieczeństwa Nieruchomości
Zadania:
- Kontrola dostawców i usług przez nich świadczonych w zakresie:
- utrzymania nieruchomości, przeglądów budowlanych i instalacji budynkowych
- obsługi awarii
- zarządzania i administrowania nieruchomościami
- systemów zabezpieczeń i ochrony przeciwpożarowej
- ochrony fizycznej
- utrzymania czystości - Analiza wskaźników pod kątem optymalizacji utrzymania nieruchomości, umów z dostawcami i budżetu i rekomendacja rozwiązań w tym zakresie.
- Zarządzanie usługami związanymi z utrzymaniem i bezpieczeństwem nieruchomości.
- Kontrola budżetu w zakresie utrzymania obiektów oraz ochrony osób i mienia, inicjowanie działań w celu optymalizacji kosztów.
- Udział w kontrolach nieruchomości inicjowanych między innymi przez Państwową Straż Pożarną, PINB.
- Udział w postępowaniach zakupowych w zakresie projektów związanych z utrzymaniem nieruchomości i bezpieczeństwem osób i mienia. Wsparcie procesu realizacji inwestycji w budynkach w zakresie utrzymania nieruchomości i zabezpieczeń osób i mienia.
Wymagania
- Preferowane doświadczenie w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, w tym doświadczenie związane z:
- wykonywaniem biznesowej analizy danych,
- współtworzeniem systemu informacji zarządczej,
- wprowadzanie rozwiązań podnoszących efektywność procesów,
- realizacją projektów. - Znajomość: aktów normatywnych prawa budowlanego, dotyczących utrzymania nieruchomości, ogólna znajomość narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie zasobami, MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Pracę hybrydową (częściowo z biura, częściowo z domu)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Służbowy laptop
- Benefity pracownicze z dofinansowaniem pracodawcy (karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bezpłatny kurs m.in. angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, gwarantowana zniżka na usługi Orange 50 %),
- Możliwość zdobycia cenionego na rynku pracy doświadczenia i wiedzy
IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego klienta, Orange Polska, poszukujemy osób na stanowisko:
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę