KOORDYNATOR/KA DOMU, ASYSTENT/KA OZN
Do zadań Koordynatora/ki będzie należeć:
• Nadzór nad całościowym funkcjonowaniem Domu L’Arche Gdynia, w tym zapewnienie zgodności z aktualnymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi.
• Zarządzanie Zespołem Asystentów Domu L’Arche Gdynia
• Współpraca z WiceKoordynatorem/ką Domu, szczególnie w zakresie rekrutacji, oceny stażów oraz współpracy ze Specjalistami i Wolontariuszami.
• Współpraca z usługodawcami oraz instytucjami zewnętrznymi.
• Reprezentowanie Fundacji oraz komunikowanie w otoczeniu realizowanych działań.
• Angażowanie się w tworzenie społeczności L’Arche, w tym współpraca z innymi Oddziałami i Federacją L’Arche.
• Współtworzenie i rozwój Zespołu Koordynującego.
• Realizacja uzgodnionych z Przełożonym projektów i/lub zadań.
• Ciągły rozwój kwalifikacji i kompetencji. Inne wymagania- gotowość pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
- umiejętność pracy w grupie
Jest to propozycja dla Ciebie, jeżeli:
• Masz doświadczenie Liderskie/w zarządzaniu zespołem i lubisz pracować z ludźmi.
• Umiesz priorytetyzować zadania, wspierać zespół w codziennej pracy i wpływać na efektywność działań.
• Potrafisz słuchać, przekazywać informacje w sposób zrozumiały i dbasz o dobrą komunikację.
• Wykazujesz się kreatywnością w rozwiązywaniu problemów. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscruch ciągłyWyksztalceniapomaturalne/policealne