Koordynator Projektów Marketingowych
Koordynator Projektów Marketingowych
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie w realizacji kampanii i projektów marketingowych poprzez koordynację zespołu marketingowego, zarządzanie zadaniami i czasem, koordynację projektów i kampanii.
- Zarządzanie ClickUp zespołu marketingowego (nasze główne narzędzie do planowania i zarządzania projektami) oraz Kalendarzem kampanii.
- Wsparcie Dyrektor Marketingu, Headów i Menedżerów w ustalaniu priorytetów, planowaniu krótko- i długoterminowym, estymacji czasowych i zakresów projektów i kampanii.
- Koordynowanie członków zespołu marketingowego w celu dostarczenia zadań na czas i z najwyższą jakością poprzez task management i inne procesy.
- Umożliwianie płynnej komunikacji i przepływu informacji wewnątrz zespołu marketingowego.
- Koordynowanie współpracy między marketingiem a innymi działami (Sprzedaż, Customer Success, Data itp.) w zakresie działań marketingowych.
- Koordynowanie współpracy i komunikacji z zewnętrznymi dostawcami (agencje, copywriterzy, deweloperzy, graficy itp.).
- Współpraca z zespołem operacyjnym i prawnym w zakresie marketing compliance & safety (prawa autorskie, RODO, cookies etc.), fakturowania i kwestii prawnych (w tym umów z podwykonawcami).
- Współodpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie procesów, szablonów, dostępów i dokumentacji w dziale marketingu.
- Odpowiedzialność za higienę, nazewnictwo i spójność zasobów marketingowych w różnych systemach (Figma, Miro, Hubspot, Google Drive itp.).
- Współodpowiedzialność za terminową realizację projektów marketingowych, z najwyższą jakością i w ramach budżetu.
Nasze wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi w zespołach marketingowych liczących 10+ osób.
- Min. 2 lata praktycznego doświadczenia w realizacji projektów marketingowych.
- Doskonale rozwinięte umiejętności koordynowania pracy różnych członków zespołu i vendorów, planowania zadań, ustalania priorytetów i nadzorowania terminowości i płynności realizacji.
- Doskonałe umiejętności planowania, priorytetyzacji i zarządzania czasem.
- Biegła znajomość języka polskiego (C2+).
- Doświadczenie z narzędziami do planowania projektów i zarządzania zadaniami (znajomość ClickUp będzie dużym plusem).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie w koordynowaniu współpracy między różnymi działami w organizacji.
- Doświadczenie w zakresie marketing operations i marketing compliance, fakturowania i kwestii prawnych (w tym umów z podwykonawcami).
- Umiejętności projektowania, tworzenia i wdrażania procesów i templatyzacji.
- Doświadczenie w optymalizacji flow pracy i projektów.
- Doświadczenie w koordynowaniu współpracy z zewnętrznymi dostawcami (agencje, copywriterzy, deweloperzy, graficy itp.).
- Umiejętność pracy wielozadaniowej w dynamicznym środowisku.
- Znajomość Google Sheets/Excel.
- Asertywność i umiejętność współpracy z kierownictwem i menedżerami.
- Ekstremalna dbałość o szczegóły i zamiłowanie do organizowania chaosu :)
- Doświadczenie w marketingu subskrypcyjnym i/lub online education/SaaS/B2B oraz z lejkami pozyskiwania leadów marketingowych (webinary i lead magnety) to duży plus.
- Doświadczenie w pracy z HubSpot.
- Doświadczenie w marketingu B2B PR i offline (np. konferencje, produkcja gadżetów, magazyny, partnerstwa).
- Doświadczenie w organizacji produkcji wideo (booking, catering, umowy itp.).
- Doświadczenie w Marketing Operations lub Business Operations.
To oferujemy
- Stabilna współpraca
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego
- Praca z biura z centrum Warszawy
- System kafeteryjny z wieloma nagrodami i kartą multisport
- Elastyczne godziny pracy
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop
- Swobodna atmosfera i brak dress code’u
Zespół marketingowy Tutlo poszukuje doświadczonego Project Managera/ki, który/a będzie pełnił/a rolę Koordynatora projektów i kampanii marketingowych. Rola ta koncentruje się głównie na koordynacji projektów marketingowych dla segmentów B2C, SaaS i B2B produktów Tutlo. Będziesz wspierać zarządzanie taskami w zespołach marketingowych, współtworzyć zakresy projektów, timeline kampanii marketingowych oraz odpowiadać za operacje marketingowe (MarOps), wspierające realizację tych projektów. Projekty marketingowe są realizowane przez wewnętrzny zespół marketingowy oraz zewnętrznych podwykonawców i agencje. Będziesz pracować bezpośrednio z COO, Headami Marketingu oraz Menedżerami i raportować do Dyrektora Marketingu. Aby pasować do tej roli, musisz mieć doskonałe umiejętności zarządzania projektami oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w zespołach 10+ osób oraz z udziałem agencji i innych subkontraktorów. Idealnie, jeśli wcześniej miałeś doświadczenie z tworzeniem procesów i dokumentacji marketingowej od zera oraz pracowałeś z lejkami pozyskiwania leadów (webinary i lead magnety). Doświadczenie z ClickUp będzie dużym plusem. Musisz mieć co najmniej 2-letnie praktyczne doświadczenie w marketingu, mimo że ta rola nie wymaga pracy egzekucyjnej przy kampaniach marketingowych. Wierzymy, że praktycy marketingu są lepszymi menedżerami projektów, ponieważ rozumieją zależności i wyzwania różnych elementów marketingu. Doświadczenie przy egzekucji content marketingu, email marketingu, marketing automation, performance marketingu, growth marketingu itd. będzie dużym plusem. Oczekujemy doświadczenia i doskonałych umiejętności w koordynowaniu pracy różnych członków zespołu i subkontraktorów, planowaniu i ustalaniu priorytetów oraz nadzorowaniu realizacji projektów marketingowych. Musisz być bardzo zorganizowaną, odpowiedzialną i skrupulatną osobą z nastawieniem na „getting things done”. Doskonałe umiejętności komunikacyjne (i nadkomunikacji), które umożliwiają bezproblemową współpracę z różnymi stakeholderami, są konieczne. Idealny kandydat łączy w sobie pasję do arkuszy i organizacji tasków z pasją do budowaniem relacji i komunikacji z ludźmi. Jeśli masz pozytywny vibe, lubisz wyzwania i jesteś ambitny/a - poczujesz się świetnie w naszym zespole. Jesteśmy grupą zaangażowanych, pracowitych i otwartych osób, które wierzą w realny wpływ i czerpią prawdziwą radość z tego, co robią. W zespole marketingowym cenimy różnorodność, kreatywność, humor i wszystkie unikalne cechy osobowości naszych marketerów :)
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę