💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Menadżer/Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży
Odpowiedz na ogłoszenieOpis obszaru pracy:- Zadania dotyczą działań w obszarze zarządzania miernikami skuteczności i jakości w bankowości mobilnej/internetowej oraz w Call Center. Wśród nich będą działania związane z zwiększaniem efektywności sprzedaży kredytów gotówkowych, omnikanałowością i jakości sprzedaży.
- Do Twoich zadań będzie należeć m. in. : przygotowanie założeń do raportów i lejków sprzedażowych pod sprzedaż zdalną wraz z KPI (zwłaszcza bankowość mobilna/internetowa), tworzenie acion-planów pod rozwój i zwiększanie sprzedaży w kanałach zdalnych, udział w projektach rozwojowych, w tym digitalizacja i omnikanałowość.
- Produkty: Kredyty gotówkowe, karty kredytowe.
- Jak wygląda zespół? Jesteśmy w składzie 5 osób: w tym managerowie/specjaliści ds. rozwoju sprzedaży oraz jakości, którzy raportują do kierownika zespołu. Do mojego zespołu poszukuję szóstej osoby. Managerowie zarządzają obszarowo (samodzielnie, bez niższych zespołów).
Technologie, których używamy:- PowerBI
- XLS
- PowerPoint
Technologie mile widziane
- SQL
- XLS - Makra
Technologie, których używamy:- PowerBI
- XLS
- PowerPoint
Technologie mile widziane
- SQL
- XLS - Makra
Twój zakres obowiązków
- Rozwój i wzrost sprzedaży w kanałach zdalnych (bankowość mobilna/internetowa oraz contact center)
- Odpowiedzialność za KPI oraz wyniki sprzedażowe: ich bieżącą kontrolę, monitoring, raportowanie i estymowanie w kanałach zdalnych;
- Efektywne wykorzystanie wdrażanych kampanii sprzedażowych w kanałach zdalnych oraz optymalne wykorzystanie narzędzi i zasobów CC
- Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zmierzających do wzrostu efektywności sprzedaży w aplikacji mobilnej banku oraz w contact center
- Promowanie innowacyjności oraz wsparcie wdrażania innowacji biznesowych
- Współpracę z innymi kanałami sprzedaży w banku
Nasze wymagania
- 2 letnie doświadczenie w analizie biznesowej procesów sprzedażowych i produktów bankowych (sprzedaż w bankowości mobilnej / call center)
- Doświadczenie w obszarze zarządzania miernikami skuteczności i jakości w kanałach zdalnych (call center, bankowość mobilna) m. in. : procesy sprzedaży, narzędzia pracy, mechanizmy kontrolne, lejki sprzedażowe, rozwój produktów kredytowych
- Umiejętność zlecania, analizowania, raportowania i wyciągania wniosków z danych sprzedażowych
- Udział w projektach biznesowych
- Umiejętność szybkiego poszukiwania przyczyn i reagowania na daną sytuację sprzedażową
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
- Kreatywne podejście i nieszablonowe myślenie
Mile widziane
- Umiejętność pracy w PowerBI oraz w SQL do samodzielnego wyciągania potrzebnych danych
- Doświadczenie pracy w metodologii Agile
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy:
- długofalową współpracę i różnorodne projekty
- dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckie
- kursy języka angielskiego i nie tylko
- prywatną opiekę medyczną- Medicover
- elastyczny czas pracy
- praca hybrydowa
- program Buddy- wdrożenie u nas jest super
- platforma psychologiczna- zawsze masz z kim porozmawiać
- tu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżnia
- brak dress-code oraz prosty język to nasz przyjaciel
- przyjazna atmosfera pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe, chodzimy również po górach
- Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
Benefity:
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna.
- dofinansowanie do języków obcych
- dostęp do szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- praca hybrydowa
- elastyczny czas pracy
- zniżki na usługi firmowe
- integracje!
- dodatkowe świadczenia socjalne
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- kawa, herbata
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
- program rekomendacji
- preferencyjne pożyczki
Etapy rekrutacji:
- 1. Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
- 2. Zdalne spotkanie z Kierownikiem zespołu i Rekruterką
- 3. Kawa rekrutacyjna w biurze
- 4. Decyzja
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę