MENEDŻER DS. OPERACJI BIZNESOWYCH
Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta (CST) i zespołami specjalistycznymi w
celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji,
• Odpowiedzialność za produkcję miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez
ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich
kierownictwu CST, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi,
• Identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych,
• Weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków,
• Budżetowanie,
• Przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń,
• Identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania
problemu,
• Wspieranie realizacji projektów strategicznych,
• Kierowanie, zarządzanie i coaching pośrInne wymaganiaminimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientem i zadaniami administracyjnymi, w środowisku międzynarodowym. Umiejętność współpracy z klientem, nawiązywanie i budowanie silnych relacji z zagranicznymi klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, innowacyjne nastawienie, otwartość na nowe pomysły, podejmowanie skalkulowanego ryzyka, zachęcanie do różnorodności myśli i kreatywnego myślenia w zespole, umiejętność analizowania danych, zaawansowana znajomość Excela, Power BI lub podobnych narzędzi wizualizacyjnychRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegłyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)