Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Narodowym Funduszu Gwarancyjnym
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Narodowym Funduszu Gwarancyjnym
Twój zakres obowiązków
Na czym polegać będzie Twoja praca?
Na sprzedaży produktów finansowych;
Doradzaniu Klientom w zakresie finansowania firm;
Komunikacji i utrzymywaniu relacji z Klientami z sektora mikro i małych przedsiębiorstw;
Dbaniu o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania
Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które:
Posiadają doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług;
Lubią rozmawiać przez telefon;
Potrafią zbudować pozytywną relację z Klientem;
Uparcie dążą do celu;
Nie ograniczamy się, więc jeśli masz większe doświadczenie – wyślij CV!
To oferujemy
Co zyskasz dołączając do nas?
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Zarobki od 5000 do 10 000 brutto;
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Korporacyjne profity: dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport;
firmowe wejściówki na squasha, darmowe śniadania i lunche w firmowym bistro oraz owocowe środy;
strefę relaksu i prywatnego masażystę (każdy z pracowników może zapisać się 20-minutowy masaż w godzinach pracy);
okresowe szczepienia przeciwko grypie, cykliczne akcje krwiodawstwa. Wspieramy WOŚP oraz szlachetną paczkę, a także inne akcje charytatywne
bezpłatny parking dla wszystkich pracowników
imprezy firmowe, luźną atmosferę i nowoczesne podejście do pracy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę