Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta” Praca Zdalna
Stanowisko „Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta” Praca Zdalna
Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności
Podstawowe obowiązki:
• bieżąca obsługa klientów firmy, głównie połączenia wychodzące do klientów (telefoniczna i mailowa),
• wsparcie techniczne klienta,
• negocjacja warunków dalszej współpracy,
• sprzedaż nowych produktów,
• współpraca przy realizowaniu innych projektów marketingowych.
Wymagania:
• orzeczenie o niepełnosprawności (wymóg konieczny),
• dobra organizacja pracy własnej i samodzielności,
• zdolności do płynnego wykonywania wielu zadań i ustalenia ich priorytetów,
• umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
• chęć do pracy i rozwoju swoich umiejętności,
• doświadczenie w kontakcie z klientem,
• otwartość na kontakt z klientem,
• doskonała obsługa komputera i Internetu.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju osobistego,
• praca na pełen etat,
• zdobycie doświadczenia zawodowego,
• pracę zdalna w systemie jednozmianowym,
• praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
Liczba wakatów: 2
Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kariera bez granic", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę