Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom
- Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji
- Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania
- Raportowanie powierzonych zadań
- Administrowanie dokumentacją w systemach IT
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
- Umiejętności sprzedażowe, analityczne, wyciągania wniosków
- Znajomość programu Microsoft Excel
- Samodzielność w działaniu, jak również umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje przez telefon i w piśmie
OFERUJEMY:
- Pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie
- Współuczestnictwo w interesujących projektach
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia + system prowizyjny
- Możliwość pracy hybrydowej
- Najem pracowniczy samochodów na atrakcyjnych warunkach
- Pakiet medyczny
- Owoce w biurze
- Zajęcia z języka angielskiego na platformie e-learningowej
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę