Naczelnik wydziału
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
w Wydziale Zamówień Publicznych i Planowania w Biurze Administracyjnym
Naczelnik wydziału
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzoruje przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności sporządzanie dokumentów opracowywanych w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych, opiniowanie wniosków o udzielanie zamówień publicznych pod względem formalnym i weryfikację ich kompletności zgodnie z obowiązującymi w Ministerstwie regulacjami w zakresie udzielania zamówień publicznych, sporządzanie projektu planu zamówień publicznych Ministerstwa, prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówień publicznych, publikowanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie sprawozdań dotyczących udzielanych zamówień, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia na podstawie danych z komórki organizacyjnej, na potrzeby której prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie wniosków o zwrot bądź zatrzymanie wadium wpłaconego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie projektu decyzji powołania komisji przetargowej
- Nadzoruje opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie i ich aktualizację
- Koordynuje zadania związane ze sporządzaniem i gromadzeniem planów rzeczowo-finansowych oraz planów inwestycyjnych, dokonuje ich korekt w porozumieniu z komórką właściwą do spraw finansowych, a także koordynuje sporządzanie analiz, statystyk, sprawozdań, zestawień i raportów w tym zakresie
- Nadzoruje sprawy związane z kompletowaniem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych realizowanych w Ministerstwie z zastosowaniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz udostępnianiem dokumentacji przetargowej wykonawcom i innym zainteresowanym podmiotom
- Nadzoruje sprawy związane z najmem, dzierżawą i użyczeniem powierzchni biurowej, magazynowej i użytkowej na terenie Ministerstwa w zakresie weryfikacji projektów porozumień/umów najmu wraz z aneksami oraz ich rozliczeń
- Koordynuje i monitoruje rozliczenia kosztów zadań realizowanych przez Biuro, z podziałem na źródła finansowania, dokonuje niezbędnych korekt w planie rzeczowo-finansowym
- Planuje i nadzoruje wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Biura oraz kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalnym
- Koordynuje sprawy związane z przygotowaniem stanowiska Biura w zakresie kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku związanym z gospodarowaniem środkami finansowymi
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy - Kodeks cywilny
- Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych
- Znajomość zasad techniki prawodawczej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętności: dobrej organizacji pracy, analizy i syntezy informacji, podejmowania decyzji, negocjacji, zarządzania ludźmi, argumentowania, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania zespołem
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- Przeszkolenie w zakresie ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z obszaru zamówień publicznych
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obszaru ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-02
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 139265”
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Zagrożenie korupcją. Stres związany z koniecznością dochowywania terminów ustawowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: parter,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę