💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Pracownik biura Office Assistant
Pracownik biura Office Assistant
Obowiązki
- obsługa recepcji
- przyjmowanie, obsługa klientów i gości
- dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń
- prowadzenie kalendarza spotkań oraz miejsc parkingowych
- rezerwacja i koordynacja sal konferencyjnych
- nadzór nad obiegiem dokumentacji
- prowadzenie dziennika korespondencji
- współpraca z dostawcami usług
- koordynacja zamówień
- bieżące prace biurowe
- organizacja podróży służbowych pracowników oraz Zarządu
- wsparcie działu marketingu i administracji
- inne zadania zlecone przez przełożonego poprawiające prawidłowe funkcjonowanie biura
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- skrupulatność w rejestracji dokumentów
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excell, Power Point)
- dobra organizacja pracy własnej oraz pozytywne nastawienie
- zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- wyspecjalizowanie w jednej z najbardziej prestiżowych branży na rynku
- ciekawą pracę w profesjonalnym i zgranym zespole
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
- merytoryczne wsparcie
- lokalizacja biura, zaraz przy II linii metra (Rondo Daszyńskiego)
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę