PRACOWNIK BIUROWY
Przygotowywanie projektów dokumentów w postępowaniach administracyjnych o ustalenie opłat adiacenckich oraz ustalanie renty planistycznej; przygotowywanie projektów zaświadczeń o dostępie nieruchomości do drogi publicznej; prowadzenie spraw związanych z wyłonieniem i bieżącą obsługą wykonawców dokumentacji geodezyjnej i szacowania nieruchomości; przygotowywanie projektów uchwał, umów i innej dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw; prowadzenie prac związanych z gospodarowaniem i obciążaniem gminnych zasobów nieruchomości; prowadzenie rejestrów aktów notarialnych oraz zawiadomień w postępowaniach wieczysto księgowych; przygotowywanie wniosków o komunalizację nieruchomości; regulacja stanów prawnych nieruchomości-pozyskiwanie dokumentacji, kwerendy, badania hipoteczne, sporządzanie wniosków; udział w oględzinach, wizjach i kontrolach prowadzonych w terenie. Inne wymaganiaDodatkowe(oczekiwania): doświadczenie w pracy w zakresie objętym naborem lub w administracji publicznej. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja lub pokrewne