Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdynia Główna
![](https://panel.hrlink.pl/system/sample/_606/graf/20140306155911_0.jpg)
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdynia Główna
Miejsce pracy: Gdynia
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
- Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1)
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę