Pracownik ds. obsługi klienta
Pracownik ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- dbałość o właściwy przepływ informacji między klientami, a firmą (telefonicznie, mailowo)
- aktywna współpraca z zespołem (planowaniem, dyspozycją, administracją, oddziałami firmy)
- budowanie pozytywnego wizerunku i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami
- rozwiązywanie bieżących problemów i łagodzenie sytuacji konfliktowych
- przygotowywanie, kompletowanie, opracowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego
Nasze wymagania
- znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów
- wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- doświadczenie w call center lub helpdesk będzie dodatkowym atutem
- znajomość dodatkowego języka będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- codzienny kontakt z językiem w piśmie i mowie
- dwuskładnikowe wynagrodzenie w formie podstawy oraz comiesięcznej premii
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- dofinansowanie do pakietu benefitów (prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, ubezpieczenie)
- niekorporacyjna atmosfera pracy w klimatycznym biurze w starym budynku Browaru Obywatelskiego
- spotkania integracyjne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę