💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT
Działamy w branży IT od ponad 20 lat. Zajmujemy się usługami outsourcingu IT dla naszych Partnerów oraz realizacją zaawansowanych projektów z obszaru IT.
Podstawowe wymaganie wobec kandydata to:
- Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne)
- Wiedza techniczno-informatyczna (Systemy Windows/Windows Server , popularne aplikacje biurowe, O365, AD oraz problematyka sieciowa)
- Umiejętność identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
- Samodzielność
- Komunikatywność
- Odpowiedzialne podejście do pracy
- Otwartość na rozwój
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej
- Kultura osobista
Główne zadania na stanowisku to:
- Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów
- Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
- Przygotowanie nowych stanowisk (sprzęt komputerowy , oprogramowanie biurowe)
- Zarządzeni dostępami i nadawanie uprawnień
- Udział w realizacji nowych projektów IT
- Współpraca z administratorami systemów
- Współpraca ze specjalistycznymi zespołami wsparcia.
Co oferujemy:
- Ciekawą pracę z najnowszymi technologiami IT
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
- Praca w kameralnym i przyjaznym zespole
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę