Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Dołącz do zespołu obsługującego klientów księgarni internetowej. Jeżeli jesteś pełny energii, werwy oraz siły do działania poszukujemy właśnie Ciebie!
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki, które będą do Ciebie należeć:
-Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową.
-Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów klienta.
-Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej opieki klienta.
Nasze wymagania:
-Znajomość obsługi komputera.
-Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
-Otwartość na kontakt z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
Co możemy zaoferować?
-Niezapomniane przygody w świecie klientów, którzy potrzebują kogoś kto rozwiąże ich problem.
-Przyjazną atmosferę, w której liczy się współpraca zawodowa.
-Zniżki na książki i podręczniki.
-Benefity – karta sportowa oraz prywatna opieka medyczna.
Jak aplikować?
Prześlij swoje CV oraz kilka słów o tym, dlaczego Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta.
@
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę