💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Pracownik handlowo - biurowy
Odpowiedz na ogłoszenieW Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Dlaczego warto z nami szukać nowych wyzwań zawodowych w sprzedaży ?
- Specjalizujemy się w rekrutacji handlowców, znamy się na sprzedaży.
- Rekrutację prowadzimy po partnersku, Kandydat i Klient są dla nas równie ważni.
- I co najważniejsze, przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacji wydobywając Twoje kluczowe kompetencje.
Naszym klientem jest firma Skład Okien to firma specjalizująca się w sprzedaży i montażu wysokiej jakości okien oraz drzwi. Zajmują się dystrybucją nowoczesnych rozwiązań, które łączą w sobie estetykę, trwałość i energooszczędność. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, profesjonalnemu doradztwu i rzetelnej obsłudze, pomagamy naszym klientom w tworzeniu komfortowych i funkcjonalnych wnętrz.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownika handlowo - biurowego
Zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów B2B i B2C,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- przygotowywanie ofert,
- wstępna wycena,
- pomiar (mile widziane),
- nadzorowanie montażu,
- Monitorowanie satysfakcji klientów i rozwiązywanie problemów.
- Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Regularne raportowanie wyników sprzedaży,
- Dbałość o profesjonalny wizerunek podczas wszystkich kontaktów z klientami.
Oczekujemy:
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży stolarki otworowej:
- Doświadczenie w pracy z klientami B2B i B2C.
- Wiedzy z branży stolarki okiennej.
- Znajomość nowoczesnych technik sprzedażowych i negocjacyjnych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Zdolność do budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami.
- Umiejętność zarządzania czasem i organizowania pracy w sposób efektywny.
- Biegła obsługa programów Eko4U, Okna2000, Subiekt GT, Program do wycen firmy Portos, Konfigurator KMT.
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe 4000 - 4500 netto plus premia.
- Umowa o pracę,
- Narzędzia: Samochód, telefon i laptop
Proces Rekrutacji:
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.
Jesteś otwarta/y na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj!
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę