pracownik telefonicznej obsługi klienta
Zatrudnimy pracownika działu telefonicznej obsługi klienta - osobę lubiącą rozmawiać, mającą doświadczenie w kontaktach z klientami
pracownik telefonicznej obsługi klienta
102
Obowiązki
- informowanie klienta zdecydowanego na naszą ofertę o wariantach usługi
- wprowadzanie danych o przebiegu usługi do systemu komputerowego
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- precyzyjne wysławianie się
- bogate słownictwo
- umiejętność wychwytywania ważnych informacji z tego co mówi klient, bez konieczności powtarzania
- gotowość do przyswojenia profesjonalnej mowy sprzedażowej
- poprawna intonacja wypowiedzi
- dobra pamięć, zwłaszcza do cyfr
- umiejętność kojarzenia faktów - tzw. łączenia kropek :)
Oferujemy
- indywidualne szkolenia wewnętrzne
- pomoc własnego działu IT
- po okresie próbnym (1 miesiąc) umowa o pracę na czas określony
- możliwość uzyskiwania premii uznaniowych
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę