💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Pracownik w contact center
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
- wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
- aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- jesteś osobą zaangażowaną,
- jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
- nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
- odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę